TUDUNG, TELEKUNG, KAIN PASANG & AKSESORI DISINI

STANDBY >> PERSEDIAAN AWAL RAYA 2011

Awal tahun ni tentu semua kita sibuk dgn bajet ... sekolah, tusyen, rumah, transport ..mcm2 lg...

Tapi kena juga pandang ke depan.. misalnya raya puasa nanti. Pun sentuh bab bajet juga tu...

So apakata kita bersedia dari awal. Maklumle skrg ni awal puasa jer tukang jahit dah reject order dah. Anak2 semua nak baju baru. Kuih nak kena hidang juga. Balik kampung, duit minyak, tol, makan kat R&R .. hissshh.. mcm2 nak kena STANDBY!!

Jom buat bisnes kecil2an ni sambil goreng ikan dan tanak nasi, sambil layan tv @ lagu ... (saya dah biasa kerja all in one ni).. ada juga mashyukk juga ... lepas le buat beli baju raya anak2 dan diri sendiri ... ok juga kan...bkn susah sgt pun... JOM kita start agenda STANDBY ni ....

Friday, July 8, 2011

PROJEK DOOR GIFT / KIDS BIRTHDAY GIFT

Asal dari hobi yang memang suka pada kraftangan dan benda2 cantik ... suka2 buat untuk dana amal sekolah tiba2 jadi bisnes kecil2an pula ... ok juga .. sekarang ni kita selalu raikan harijadi anak, parti atau majlis kesyukuran kejayaan anak dengan menjemput kawan2nya .. so, tentu lebih bermakna majlis kita dan terus diingati dengan tandaingatan 'door gift' atau 'uncang hadiah' yang disertakan dengan book mark atau sebarang bentuk hadiah disertakan dengan 'jajan' atau cupcake didalam uncang..

Harga tidak mahal, bergantung pada material yang anda pilih..serendah RM2/pack. Minimum order 50 packs. Nak order kenalah awal sikit.. sekurang2nya seminggu atau 2 minggu sebelum majlis. Tapi kalau nak banyak, orderlah 3 atau 4 minggu lebih awal yer,, semoga anda tak kecewa nanti..

Jemputlah ORDER ... email lagunaindahhomebiz@gmail.com
@ sms 013 7707020












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...