TUDUNG, TELEKUNG, KAIN PASANG & AKSESORI DISINI

STANDBY >> PERSEDIAAN AWAL RAYA 2011

Awal tahun ni tentu semua kita sibuk dgn bajet ... sekolah, tusyen, rumah, transport ..mcm2 lg...

Tapi kena juga pandang ke depan.. misalnya raya puasa nanti. Pun sentuh bab bajet juga tu...

So apakata kita bersedia dari awal. Maklumle skrg ni awal puasa jer tukang jahit dah reject order dah. Anak2 semua nak baju baru. Kuih nak kena hidang juga. Balik kampung, duit minyak, tol, makan kat R&R .. hissshh.. mcm2 nak kena STANDBY!!

Jom buat bisnes kecil2an ni sambil goreng ikan dan tanak nasi, sambil layan tv @ lagu ... (saya dah biasa kerja all in one ni).. ada juga mashyukk juga ... lepas le buat beli baju raya anak2 dan diri sendiri ... ok juga kan...bkn susah sgt pun... JOM kita start agenda STANDBY ni ....

Wednesday, July 13, 2011

PINGGAN MANGKUK UNTUK RAYA

Tak lama lagi kita dah nak berpuasa .. Seronoknya bila meja penuh dengan juadah .. siap bertukar2 dengan jiran dan rakan lagi. Lepas tu raya .. HOOORAYYY ... kanak2 lah yang paling seronok sekali. Tapi bagi ibu2 tak kurang juga, walau sibuk memasak rendang dan ketupat, segala lauk pauk dan kuih-muih raya... tentu berbangga menjamu keluarga, tetamu dan rakan2 ... TAPI tentu lebih bermakna dan meriah jika menggayakan hidangan dimeja dan dihantar kepada tetangga dengan koleksi pinggan mangkuk, casserole atau bekas istimewa dari pelbagai corak, rekaan dan warna. MERIAHlah raya ini tahun!!!..

Ini antara koleksi yang boleh didapati di satu lagi kedai online kami yang dikhususkan untuk pinggan mangkuk sahaja.



Untuk lebih pilihan dan tempahan lungsuri http://www.koleksichantek.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...