TUDUNG, TELEKUNG, KAIN PASANG & AKSESORI DISINI

STANDBY >> PERSEDIAAN AWAL RAYA 2011

Awal tahun ni tentu semua kita sibuk dgn bajet ... sekolah, tusyen, rumah, transport ..mcm2 lg...

Tapi kena juga pandang ke depan.. misalnya raya puasa nanti. Pun sentuh bab bajet juga tu...

So apakata kita bersedia dari awal. Maklumle skrg ni awal puasa jer tukang jahit dah reject order dah. Anak2 semua nak baju baru. Kuih nak kena hidang juga. Balik kampung, duit minyak, tol, makan kat R&R .. hissshh.. mcm2 nak kena STANDBY!!

Jom buat bisnes kecil2an ni sambil goreng ikan dan tanak nasi, sambil layan tv @ lagu ... (saya dah biasa kerja all in one ni).. ada juga mashyukk juga ... lepas le buat beli baju raya anak2 dan diri sendiri ... ok juga kan...bkn susah sgt pun... JOM kita start agenda STANDBY ni ....

Monday, May 30, 2011

TAK LAMA DAH, NAK RAYA NI ...

Ramai yang sudah tercari-cari kelengkapan untuk baju raya. Menurut kawan-kawan dan pelanggan-pelanggan saya tukang jahit dah mula menghadkan pengambilan tempahan. Lagipun, bila dah terlalu hampir dengan hari raya tentulah harga memainkan peranan. Tentulah makin naik harga. Nak tak nak, kalau dah nak pakai tu terpaksa jugalah menempahkan? Jadi usah tunggu lama-lama.
Go to fullsize imageGo to fullsize image
Ada yang tak begitu yakin dengan tempahan material online ni... tapi bagi saya, saya start order satu dulu.Go to fullsize image Pilih yang paling kita berkenan. Bila dah terima order tersebut, baru buat keputusan untuk order seterusnya atau bagaimana. Dan apa yang saya berani untuk tawarkan disini adalah yang saya sendiri telah menilainya (sebab saya juga agak cerewet dalam memilih kain)

Mungkin anda boleh mula mencuba salah satu dari koleksi yang saya ada ini:-


LAG 2
 
LAG 5

LAG 7

LAG 9

LAG 10
 
LAG 11
 
LAG 13
 
LAG 14

TERBARU DAN TERKINI














PENGHABISAN STOK






Banyak lagi untuk anda pilih... sila lawat pada
 pautan yang berkenaan.
Semuanya cantik-cantik dan berkualiti...
jemputlah...

Untuk tempahan, email kami lagunaindahhomebiz@gmail.com
@sms 013 7707020

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...